Tuesday, January 29, 2008

Mata Malaysia....& UFO?



Perasan tak gambar tompok hitam kat atas tu?.... gambar UFO tertangkap dengan kamera nokia N70 buruk ku ini...setelah diteliti memang nampak gambar piring terbang, camana boleh snap ye...ari tu memang gelap nak ujan, time turun tu mencurah2 hujan.






Gambar semua gelap ala2 kelabu asap je...sebab yg tangkapnya profesional sangat..hehe dangan alat yg canggih sgt..
















Setelah setahun "Eye of Malaysia" didirikan barulah dapat berpeluang menaikinya. Ia sepatutnya ditamatkan pada 31hb. Disember, 2007 tetapi disambung semula hingga ke
31hb. Ogos, 2008 kalau tidak melopeh la chek nak naik buaiyan pusing ni. Itupun dua tiga kali pusing dah kena turun, tak pueh nengok, bayar punya la mahai RM15.00... ingat dah setahun boleh la kurang sikit bayarnya ishhh...


Tapi walaubagaimanapun pemandangannya cantek, boleh tengok pemandagan KL dari sini.

Saturday, January 19, 2008

Friday, January 18, 2008

Demam hindi unclej dah berjangkit....


mengimbau kembali zaman kanak-kanak dulu, selalu teman makcik tengok wayang..as a bodyguardlah..hehe tak mau kena kacau. Suka tengok Helen dlm cerita ni.



Asha Parekh dan Shashi Kapoor



Ni saja je suka dengar lagu dia...hehe


Michael who?....Michael Jackson

Thursday, January 3, 2008

Dalam Kenangan - Hisham Masa Baby

Hisham dlm pangkuan kakak bersama adik dan sepupu

Tuesday, January 1, 2008

Hisham dlm Kenangan

Video ihsan dari kawan baik Hisham...
video

Hisham dlm Kenangan

video
Hisham tak nak pegi kenduri....hehe (video ihsan dari kawannya)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...