Friday, June 22, 2007

Ujian Allah


Allah jadikan manusia ini dari dua jenis iaitu laki-laki dan perempuan dan Allah jadikan mereka itu berpasang pasang...lelaki dan perempuan... bukan lelaki dan lelaki atau perempuan dan perempuan.


Erm...bukan nak jadi ustazah plak...tapi nak menceritakan mengapa gay and lesbo community membiak dan menular dalam masyarakat Malaysia ini. Mengapa tiba-tiba saja you are among one straight guy and four gay guys (acting to be straight? while they are not?) dan sama lah jugak dengan lesbian ni lelaki bukan lelaki perempuan bukan perempuan.


Bagi kita yang beragama Islam semestinya sudah maklum akan hukumnya. Mengapa pada suatu ketika dulu Allah hapuskan kaum ini untuk memberi pengajaran kepada keturunan akan datang. Tetapi maybe ini akhir zaman dimana sejarah berulang lagi....Allahhu Akbar...marilah kita sama-sama insaf dan sedar. Kita sebagai hambanya sepatutnya sedar bahawa ini semua adalah ujian Allah semata, kalau kita berasa kita bukan lelaki sejati dan tidak berminat kepada kaum yang berlawanan...maka anggaplah ini adalah ujian dari Allah dan bersabarlah jangan lah pulak kita melayani kahendak syaitan. Anggaplah kita telah dipilih Allah untuk ujian ini.
Jika kita tidak mengikuti kehendak syaitan maka tiadalah maksiat luar tabii di bumi Malaysia ni.


You gay people out there pls don't get angry at me plak..tapi rasanya elok jugak perkara ini dibangkitkan sebab anda semua adalah ciptaan Allah yang teristimewa...terimalah ujian ini. Janganlah mencipta community, don't let it become a disease, don't spread the disease. Sebab kalau ada yang berkeluarga dan mempunyai anak dan bertukar menjadi gay........maka anak-anak anda adalah 50% to 70% mengikuti jejak anda itu.






Sekian adenye...... coretan ini tiada kaitan dengan yang idup ataupun mati...kalau story nya ada sedikit persamaan ia adalah secara kebetulan. lol

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...