Saturday, September 29, 2007

Salam

Salam sejahtera untuk semua pembaca blog... hari ni 29hb. September, 2007 genap 17 hari kita berpuasa, InsyaAllah 12 hari lagi kita akan menyambut Aidil Fitri pula...tapi, sebelum tu pastikan kita mengerjakan ibadah puasa kita dengan sempurna juga sunat-sunat untuk tambahan pahala...kira pahala+++ la InsyaAllah... hehe... ingat kat hotel je ke ade plus plus.



Dalam bulan puasa ni terasa betul budget dah larikan? Almaklumlah hari-hari duk pegi pasar Ramadan saja masaknya tidak...bukan apa takde masa..alasan je tu. Tu baru kira belanja berbuka puasa saja belum lagi kira nak beraya lagi...alahai rasanya lepas raya ni gerenti duit takde, baru la pandai nak korek sana sini.. Tabung Haji lah, ASB lah..betul tak? biasa buat tu hehe.



Ah.. raya tahun ni pula memang terasa amat berbeza dari tahun-tahun sebelum, dulu ada MAK menyambut kepulangan kami..kini kami beraya tanpa beliau, terasa amat pilu..pada yang masih ada MAK dan AYAH tu.. jagalah mereka dengan penuh kasih sayang sebab tanpa mereka beraya balik kampung tu dah tiada makna lagi.

DAN.....


Sempena kita akan menyambut Hari Raya AidilFitri mulia ni...saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA - MAAF ZAHIR BATIN" kepada semua teman-teman dan juga pembaca blog ini dan juga kepada semua teman di myspace terutama saudara GoiMaalik, dari mymuslim page dan juga dari teman hi5.


Assalamualaikum..


p.s.
sila lawati blog datinserikaya untuk melihat video baru yg dipetik dari myspace..tentang bush and yahudi..mesti tengok.

3 comments:

UncleJ said...

uiks yang....awalnyer wish raya tu..ok..

"Selamat Hari Raya juga buat yanglerni, maaf zahir batin" balik kg jalan bebaik yer...

arsaili said...

Lerni bila balik kampung?

yanglerni said...

unclej...dah dekat raya dah..hehe..tima kasih.. mesti berhati2 dijalan raya.. untuk unclej and family too.


arsaili... balik 2 hari belum raya kot...dengar citer arsaili balik raya malaysia ya?... nanti kalau ade masa datang la rumah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...