Friday, October 26, 2007

Gelang Magnet

Tangan ni dah beransur pulih dari kekejangan melampau setelah mendapat gelang magnet sakti ni... dipaksa oleh tokei gelang ni supaya dia dapat untung...hehe




Rasa macam tak percaya kan? Tapi gelang magnet ni memang telah berjaya menghilangkan kekejangan ditangan kiri ku...kini tangan yang kusangkakan telah rosak terus dah boleh pakai balik..so bebaloi la keluar RM195.00 itu hari. 


Tapi jangan marah...baru-baru ni bila aku tanya tokei tu..(ingat nak beli lagi satu la - sebab best sangat rasanya) dia cakap harga dah naik...sekarang harga dah jadi RM260.00 fulamak!! cepatnya naik... so aku cakap, sorry la...tunggu lagi 6 tahun baru aku beli la...sebab dia cakap boleh tahan sampai 6 tahun...hehe
asik nak untung lebih je.





dah beransur pulih...terima kasih banyak la pada tokei yang dah kaya tu...




2 comments:

K@ssim Sel@m@t said...

oo yang pun dah pakai gelang magnet ya....geng ler kita.

brand dymium ke....

yanglerni said...

a a..brand tu la...dah la mahai dah naik harga lagi..

pakai jela yang ni sampai abis magnet..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...