Wednesday, June 9, 2010

Majlis Kenduri Kawin Musim Cuti Sekolah



Mula je cuti sekolah baru ni...akak mengikuti adik dan keluarganya ke Johor untuk menghadiri majlis akad  nikah saudara sepupu kami yang mana adik menjadi walinya.  Pada tarikh yang sama iaitu 5hb. Jun, 2010 ada beberapa majlis serupa yang kami tak dapat hadir..miss lah kami nasik minyak diorang...hehe...




Tak banyak yang nak diceritakan tapi marilah tengok gambar-gambar yang akak ambil menggunakan camera janggih akak.....N82 antik dan gambar yang diambil sesuka hati akak je...profesional sesangat 
jom tengok..









 bersama ciknim dan suami dan mek
di cheras majlis kenduri rumah ciknim



 bersama adik dan awin...anak sedara






keron bertunang...padang rengas kk






































wali menyerahkan tugas akad nikah kepada khadi











































































































































































2 comments:

Yan said...

ramainya org kawin

arsaili said...

salam ramadan aunty....dan selamat berpuasa yea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...