Monday, May 13, 2013

PRU13 5/5/2013

Assalamualaikum...meh kita cakap pasal politik sikit...pilihanraya ke 13 dah tamat, keputusannya telah diketahui umum...kemenangan pun telah kita dan mereka kecapi so sekarang ni ape kebende yang mereka tak puas hati? cer miker jawab...erm...nuor n lim?

Dah cemuih betul dengan perangai orang yang dah menang tapi tak puas hati..nak jugak jadi PM...dah rakyat tak pilih macam mana nak  boleh jadi, kenalah akur dengan keputusan rakyat...yang sokong awak cuma ratus2 ribu tapi yang tak sokong berjuta2...sabarlah mungkin lain kali Allah akan izinkan...dengan syarat niat yang baik bukan dengan niat untuk menyerahkan negara bulat2 kepada anasir yang kelak akan menghancurkan negara...semoga itu semua tak akan berlaku...aamiin.

So marilah kita menikmati keharmonian negara bersama-sama, dan berganding bahu untuk memastikan kestabilan ekonomi terlaksana dalam kehidupan yang aman dan damai...aamiin.





nak dakwat kekal next ngundi kita guna cat ici plak
campur gam gajah...pueh ati..sure tahan 6bulan

So opah dah ngundi dah..make sure anak2 muda akan datang dlm pru14 semua mesti turun mengundi biar terlaksana apa yang dihajati....HIDUP BN...hehehe



3 comments:

Anonymous said...

Dah nama pun org BN memang gini jwbnya.. Tapi tak pernah ke Puan terfikir apa yg org BN dah buat.. Puan tak ingat ke Kes Altantunya dulu, Kes Kroni BN semua..kalau tidak takkan lah Najib menang pun mukanya tak nampak happy langsung..haha

Anonymous said...

Anon 10:55, ngaper nyer dengan kes altantuya ???

Kes kroni tuh macamana pulak ??

Cuba bagi detailnya.

geeksrider said...

Those are the best free movies download websites without registration

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...