Thursday, August 2, 2007

Kesian Anak Kucing

sian anak kucing mati sekor...da.. tinggal dua
Erm...Hari ni seperti biasa balik kerja duduk termenung sekejap depan TV lepas tu baru teringat nak masak nasik untuk makan malam. Air kat rumah aku ni memang ada masalah sikit meleleh jer so aku tadah la air dalam baldi kat luar dapur, masa aku nak ambil air tu terkejut besar aku...alahai anak kucing aku dah tersadai kat dalam tu, isk macam mana la dia boleh panjat masuk. Kesian dia....comel sangat...



Terpaksa aku mengambil alih sekejap tugas penggali kubur....eiii...seram. Setiap yang bernyawa kalau mati mestilah ditanam so nak tak nak terbongkok bongkok la aku malam hari menggali lubang untuk disemadikan jasad anak kucing kesayangan ku itu, kalau orang tengok ingat aku buat ape plak memelam hari duk korek lubang.



Sebenarnya ada 8 anak kucing kat rumah aku sekarang ni....penternak jaya aku ni, empat ekor ibu kucing tu semua aku sayang sebab bela dari kecil...anak anak dia semua berbaka bulu panjang campur siam...semua aku antar kampung sebab arwah mak aku suka kat kucing lawa-lawa ni. Tapi yang lapan ekor ni semua baka tempatan...siapa pun tak nak...aku lah yang akan membelanya dengan penuh kasih sayang...hehe...aku suka kucing so tak boleh banyak cakap.



Tapikan.. orang yang bela kucing ni dapat pahala tau.........murah rezeki... so sesiapa yang berminat nak kucing boleh la bagi tau kat saya ya...saya kasi free je hehehe.

ini anak kucing yang dah besar sikit...tak suke ambil gambar..sombong lagi








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...