Sunday, September 16, 2007

Anak-Anak Nakal

Jahatnye kanak-kanak nakal ni...setiap kali pergi kerja pasti mereka memanjat masuk ke pagar rumah. Mereka ni tidak diketahui anak siapa tetapi kenakalannya melampaui batas. Penghadang gril dibelakang rumah habis dirosakkan, segala sampah makanan dicampakkan kedalam pagar. Yang paling tak dapat dimaafkan ialah mereka menyiksa kucing yang ku pelihara. Habis anak2 kucing tu dipuluk hingga tempang, sudah pastinya disepak terajang sewaktu ketiadaanku.


Hari ini aku terpaksa menanam dua ekor anak kucingku yang mati kelemahan, yang lain tu aku pasti dah mati jugak. Habis anak kucing yang kupelihara berbelas ekor...harap masih ade yang hidup atau bersembunyi dari kanak2 nakal tu.


Kenapalah jiran2 ni membiarkan anak-anak mereka berkeliaran begitu.


Kesian miow...

4 comments:

arsaili said...

kesian kat kucing tuh, napa la dia org seksa kan kucing tuh..iskk2

yanglerni said...

tula...nak buat macamane...abis dah tak de...tinggal ibu kucing je

UncleJ said...

yang...mana bebudak tu? bior saya seligi sikit..mana mana ? ekekeke

yanglerni said...

nak seligi....hehe...batang idung pun tak nampak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...