Wednesday, January 7, 2009

Blog Berehat Seminggu...

Blog ni akan bercuti seminggu untuk memberi peluang kepada tuan blog bercuti sambil menziarah saudara mara dan juga balik berehat di kampung nan damai itu.

Kalau termasuk disini bolehlah mendengar lagu2 merdu habuan halwa telinga yang sengaja ditinggalkan khas untuk teman2 tersayang dan pelawat2 baru....tapi lagu2 disini ikut sesedap hati tuan blog le..kalau tak suka tak payahle tunggu lama... pegi le ke blog yang lagi best ke ape ke..ikut suka koma le..lantaknya le...heheh.

Maka dengan ini teman nak pesan kat u all...hehe...sila sila la meninggalkan jejak langkah tapak kaki supaya senang teman nak ngekor dikemudian hari. Itu sajala pesan teman untuk korang semua.

Ujung minggu ni baru le teman cuti tapi saja teman buat awe-awe.. senang sikit tak payah nak update dah.  Teman guna bahasa ni pun saja je.. sebab mood nak balik kampung dah berkobor-kobor...tak sabo yop...nak nengok laman rumah teman tu.  Walaupun teman dalam kesedihan biorle teman sorang yang rasa sedih ye...orang lain tu tak payah bersedih bersuka rialah hendaknya.


Assalamualaikum.


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...